- Transporte de enfermos y realización de talleres de estimulación mental
- Diagnosis inicial
- Atención psicológica a familiares y enfermos
- Impartición de cursos de formación

Inicio Asociación Centro de Atención Diurna de Media Estancia Centros de día especializados Formación Cooperación Internacional Prevención Publicaciones Área Clínica e Investigación Contacto


Estimulación cognitiva en casa

hazte socio

envianos tu curriculum

Zonas de Áreas de Influencia

Becerrea O Vicedo Xove Burela Ribadeo Foz Xermade Vilalba Cospeito Begonte Castro de Rei Bóveda Meira Outeiro de Rei Pol Lugo Escairón Baralla Becerrea Burela Rabade

AFALU é Centro Acreditado para formación homologada en:
SSCS0208 Atención sociosanitaria a persoas dependentes en instirucions sociais
SSCS0108 Atención sociosanitaria a persoas no domicilio
Cun total de 2 aulas e 3 aulas taller.

E nº de rexistro: 27H01496 no Rexistro de Centros e Entidades de Formación para o Emprego da Consellería de Traballo e Benestar


Solicite su Tarjeta “AA”
Más información

Galería de fotos
Ver fotos

Galería de vídeos
Ver videos

O Alzheimer e outras demencias en Galicia

Libro AFALU

Venta en librerías


Reunión de trabajo con D. Jesus Vazquez Almuiña, Conselleiro de Sanidade

 
El pasado 15 de febrero se pudo tener una reunión de trabajo a la que acudieron además del conselleirode Sanidade, D. Jesús Vázquez Almuiña y la Presidenta de AFALU, Dña. Carmen Pena Ledo, las siguientes personas:

Xunta de Galicia:

·       D. Alberto Fuentes Losada,secretario xeral técnico da Consellería de Sanidade.

·       D. José Manuel BalseiroOriol,  delegado territorial da Xunta deGalicia de Lugo.

·       Dª. Josefina MonteagudoRomero, xefa do gabinete da Consellería de Sanidade.

·       Dª. Patricia Daporta Padín,xefa territorial da Consellería de Sanidade de Lugo.

·       Dª. Gloria EnríquezSanjurjo, supervisora de Humanización da EOXI Lugo.

Por  AFALU:

·       D. Valentín CalvínFondevila, director do centro de día de Alzheimer.

·        Dª. Iria Franco Pena, vocal da Asociación AFALU


El proyecto de la asociación de familiares de enfermos de alzheimer y otras enfermedades neurodegenerativas de Lugo (AFALU) para la formación a cuidadores informales en la zona rural de la provincia de Lugo fue uno de los temas abordados en una reunión realizada tras la visita al centro de la asociación luguesa. Se trata de una propuesta enmarcada en el Código 100 sobre la posibilidad de ofrecer formación en las especificidades del alzheimer y otras demencias.

El conselleiro de Sanidad, en el transcurso de esta reunión, también tuvo oportunidad de tener de primera mano información relativa a la cooperación internacional con Cuba. Se trata de un proyecto de colaboración entre AFALU y la Oficina del Historiador de la Habana Vieja en Cuba para el desarrollo de acciones en áreas comunes, el intercambio de profesionales, y la capacitación en la gestión de servicios de salud, entre otros asuntos.

En el encuentro, también se abordó el tema de un proyecto piloto para la detección precoz de la enfermedad, y que consistiría en la activación de un protocolo cada vez que que los médicos de atención primaria detecten una pérdida de memoria o deterioro cognitivo en un paciente y hasta que ese paciente finalmente es visto en neurología, el médico de atención primaria derivaría al paciente a AFALU para que desde ahí los técnicos especialistas hagan el screening necesario para detectar se puede ser o no una demencia previamente a su derivación al especialista en neurología.

AFALU es miembro del Consejo Asesor de Pacientes y existe una relación entre esta Asociación y la Escuela Gallega de Salud para Ciudadanos en cuanto a cursos de formación. 

Fuerte: http://www.xunta.gal/notas-de-prensa/-/nova/3653/conselleiro-sanidade-visita-asociacion-familiares-enfermos-alzheimer-outras-enfermidades


O pasado 15 de febreiro púidose ter unha reunión de traballo á que acudiron ademais do  conselleirode  Sanidade, D. Jesús Vázquez Almuiña e a Presidenta de  AFALU, Dna. Carmen Pena Ledo, as seguintes persoas:

Xunta de Galicia:


·       D. Alberto Fontes Losada,secretario  xeral técnico dá Consellería de  Sanidade.


·       D. José Manuel  BalseiroOriol,  delegado territorial dá Xunta  deGalicia de Lugo.


·       Dª.  Josefina  MonteagudoRomero,  xefa  do gabinete dá Consellería de  Sanidade.


·       Dª. Patricia Daporta  Padín, xefa territorial dá Consellería de  Sanidade de Lugo.


·       Dª. Gloria  EnríquezSanjurjo, supervisora de Humanización dá  EOXI Lugo.


Por  AFALU:.  


·       D. Valentín  CalvínFondevila, director  do centro de día de Alzheimer.


·        Dª. Iria Franco Pena, vogal dá Asociación  AFALU



O proxecto da asociación de familiares de enfermos de alzheimer e outras enfermidades  neurodegenerativas de Lugo ( AFALU) para a formación a coidadores informais na zona rural da provincia de Lugo foi un dos temas abordados nunha reunión realizada tras a visita ao centro da asociación luguesa. Trátase dunha proposta enmarcada no Código 100 sobre a posibilidade de ofrecer formación nas especificidades do alzheimer e outras demencias.


O conselleiro de Sanidade, no transcurso desta reunión, tamén tivo oportunidade de ter de primeira man información relativa á cooperación internacional con Cuba. Trátase dun proxecto de colaboración entre  AFALU e a Oficina do Historiador da Habana Vella en Cuba para o desenvolvemento de accións en áreas comúns, o intercambio de profesionais, e a capacitación na xestión de servizos de saúde, entre outros asuntos.


No encontro, tamén se abordou o tema dun proxecto piloto para a detección precoz da enfermidade, e que consistiría na activación dun protocolo cada vez que que os médicos de atención primaria detecten unha perda de memoria ou deterioración cognitivo nun paciente e ata que ese paciente finalmente é visto en  neurología, o médico de atención primaria derivaría ao paciente a  AFALU para que desde aí os técnicos especialistas fagan o  screening necesario para detectar pódese ser ou non unha demencia previamente á súa derivación ao especialista en  neurología.


AFALU é membro do Consello Asesor de Pacientes e existe unha relación entre esta Asociación e a Escola Galega de Saúde para Cidadáns en canto a cursos de formación.







Enlaces Política de privacidad Política de calidad
AFALU ® 2018
Casa Clara Campoamor, local nº 8
Avda. Infanta Elena, 11
27003 – Lugo
afalu@afalu.org
Tfno. 982 21 03 81 // 982 263 838 (Solicite cita previa para información)
Inscrita no Rxtro. Único de Entidades de Servizos Sociais da Xunat de Galicia co nº E-1648
Voluntariado Galego