Obradoiro de queixos

Obradoiro de queixos en Friol. AFALU
No centro de día de Friol os usuarios animáronse a facer queixo fresco. Para iso, utilizouse leite de vaca callado, que foron moldeando e secando pouquiño a pouco.
Friol é un concello queixeiro, que se caracteriza por estar formado por diversas aldeas, e nelas hai unha gran cantidade de granxas con vacas. Por iso, moitos usuarios coñecen o procedemento para elaborar o queixo fresco, xa que lles recorda ao que levan facendo ou observando toda a vida.
A realización deste obradorio serviulles para recordar unha actividade común, incluso levándoos a infancia e adolescencia, cando daquela aprenderon a facer os queixos cos seus avós, sendo unha costume que ía pasando de xeración en xeración.
Nesta ocasión, facéndoos no centro de Friol, resultou divertido, ata probaron o queixo feito por cada un deles e resultaron estar moi ricos!
¡TALLER DE QUESOS FRESCOS EN FRIOL!
En el centro de día Friol los usuarios se animaron a elaborar queso fresco. Para ello, se utilizó leche de vaca cuajada, que fueron moldeando y secando poco a poco.
Friol es un municipio quesero que se caracteriza por estar formado por varias aldeas, y en ellas hay una gran cantidad de granjas con vacas. Por eso, muchos usuarios conocen el procedimiento para hacer queso fresco, ya que les recuerda lo que han estado haciendo o viendo toda su vida.
La realización de este taller sirvió para recordarles una actividad común, incluso retrotrayéndolos a su niñez y adolescencia, cuando aprendieron a hacer queso con sus abuelos, costumbre que se fue transmitiendo de generación en generación.
Esta vez, haciéndolos en el centro de Friol, fue divertido, incluso probaron el queso que hizo cada uno de ellos y ¡resultaron estar muy ricos!