Aquí vos deixamos algúns factores de risco modificables:
1.Manter unha dieta saudable 🥬🍅.
2.Realizar exercicio físico regularmente 🏋🏻♀️: A actividade física regular non só beneficia ao corpo, senón tamén ao cerebro. O exercicio axuda a mellorar a circulación sanguínea e promove a neuroplasticidad.
3.Estimular a mente 🧠: Manter o cerebro activo a través de actividades como ler, facer crucigramas, aprender un novo idioma ou tocar un instrumento musical pode axudar a fortalecer as conexións neuronais e previr a deterioración cognitiva.
4.Controlar os factores de risco cardiovascular 🫀: A hipertensión arterial, a diabetes, o colesterol alto e a obesidade.
5.Manter relacións sociais 👥: A interacción social é fundamental para a saúde mental e emocional. Manter relacións próximas con familiares, amigos e comunidade pode axudar a previr a soidade e o illamento, factores que se relacionaron cun maior risco de demencia.
6.Durmir o suficiente 😴: O soño é crucial para a saúde cerebral. Durmir entre 7 e 9 horas diarias pode axudar a consolidar a memoria, mellorar a concentración e favorecer a función cognitiva en xeral.
7.Evitar o consumo excesivo de alcol e non fumar 🚭.
Seguindo todos estes consellos, seremos capaces de fortalecer a nosa saúde e reducir o risco de padecer unha demencia.
*
*
*
¿Qué podemos hacer para reducir el riesgo de tener una demencia? Aquí os dejamos algunos factores de riesgo modificables:
1.Mantener una dieta saludable 🥬🍅.
2.Realizar ejercicio físico regularmente 🏋🏻♀️: La actividad física regular no solo beneficia al cuerpo, sino también al cerebro. El ejercicio ayuda a mejorar la circulación sanguínea y promueve la neuroplasticidad.
3.Estimular la mente🧠: Mantener el cerebro activo a través de actividades como leer, hacer crucigramas, aprender un nuevo idioma o tocar un instrumento musical puede ayudar a fortalecer las conexiones neuronales y prevenir el deterioro cognitivo.
4.Controlar los factores de riesgo cardiovascular🫀: La hipertensión arterial, la diabetes, el colesterol alto y la obesidad.
5.Mantener relaciones sociales 👥: La interacción social es fundamental para la salud mental y emocional. Mantener relaciones cercanas con familiares, amigos y comunidad puede ayudar a prevenir la soledad y el aislamiento, factores que se han relacionado con un mayor riesgo de demencia.
6.Dormir lo suficiente 😴: El sueño es crucial para la salud cerebral. Dormir entre 7 y 9 horas diarias puede ayudar a consolidar la memoria, mejorar la concentración y favorecer la función cognitiva en general.
7.Evitar el consumo excesivo de alcohol y no fumar 🚭.
Siguiendo todos estos consejos, seremos capaces de fortalecer nuestra salud y reducir el riesgo de padecer una demencia.