Se está terminando agosto y ya nos tenemos que poner a pensar en la vuelta a la #rutina.
Reanudar la actividad, después de un merecido tiempo de descanso, nos cuesta a todos. Volver al trabajo o al gimnasio ?, por ejemplo, implica un esfuerzo puesto que tenemos que recuperar el nivel de actividad previo.
Algo así ocurre con las personas con demencia, cuando vuelven al centro de día o a la unidad terapéutica experimentan una especie de proceso de readaptación. La diferencia entre un niño que vuelve al cole o un adulto que se reincorpora al trabajo con una persona con demencia radica en que ésta es muy difícil que recupere lo que ha perdido.
La rutina es fundamental para estas personas, por eso,siempre recomendamos que, aunque nuestros usuarios se vayan de vacaciones, sus cuidadores traten de, en la medida de lo posible, mantener su rutina de actividad. Así, evitaremos las alteraciones de la conducta provocadas por la desorientación o por el exceso/defecto de estimulación.
Dicho esto, recordamos que AFALU tiene sus puertas abiertas durante todo el año para recibir a todas las personas que lo necesiten.
Estamos encantadas de ver regresar a nuestros usuarios junto a sus cuidadores después de sus merecidísimas vacaciones ??
Está rematando agosto e xa nos temos que poñer a pensar na volta á rutina.
Reanudar a actividade, despois dun merecido tempo de descanso, cóstanos a todos. Volver ao traballo ou ao ximnasio ?, por exemplo, implica un esforzo posto que temos que recuperar ese nivel de actividade previo.
Algo así ocorre coas persoas con demencia, cando volven ao centro de día ou á unidade terapéutica experimentan unha especie de proceso de readaptación. A diferencia entre un neno que volve ó colexio ou un adulto que se reincorpora ao traballo con unha persoa con demencia radica en que ésta é moi difícil que recupere o que perdeu.
A rutina é fundamental para estas persoas, por iso, sempre recomendamos que, aínda que os nosos usuarios se vaian de vacacións, os seus coidadores traten de, na medida do posible, manter a súa rutinas de actividade. Así, evitaremos as alteracións da conduta provocadas pola desorientación e polo exceso/defecto de estimulación.
Dito isto, recordamos que AFALU ten as súas portas abertas durante todo o ano para tódalas persoas que o precisen.
Estamos encantadas de ver regresar aos nosos usuarios xunto cos seus coidadores despois das súas merecidísimas vacacións ??